Örebro - ÖBAB KIA

Goddagens!
Imorgon eftermiddag ska Erik (och Calle) vara i Örebro för att ha sin allra sista signering, iallafall den sista för "idol-resan" sen får vi ju hoppas på att det blir fler signeringar när Erik's nya skiva har släppts! Det kanske finns tid för det någon gång innan eller efter Eriks turne som börjar i vår/sommar.

Men om vi återgår till morgondagen på Örebro, jag sitter just nu och letar efter bra buss/tågbiljetter, pris och tider speciellt. Men jag antar att det blir en bussresa för det är billigast och nästan smidigast just nu. Jag har ingen större lust att åka tåg utan sittplats och sedan till råga på allt, byta tåg 1 eller flera gånger under resan. NEJ TACK.



Är det någon av er läsare som ska vara på ÖBAB KIA kl 15.00 imorgon för att hälsa på Erik en sista gång på ett bra tag? :)


Åsikter!
Postat av: L ☆

RIKTIGT COOL BLOGG! :D

klicka dig in på min blogg, svara rätt svar SNABBT, och du vinner!

inte så svårt, så gör det med en gång! :D

2010-01-30 @ 18:39:31
URL: http://duvetlindaa.blogg.se/

Har du nåt att säga?

Skriv ditt fina namn här:
Jag är här ofta!

E-postadress: (publiceras ej)

Har du någon blogg/hemsida? :):

Erik kommentar:

Trackback
RSS 2.0